Midnattsloppet

Nu har jag hittat en ny stark kandidat till mitt millopp - Midnattsloppet i Göteborg den 23 Augusti.
det låter helt kanonbra, det enda kruxet är att jag jobbar samma dag. Inte den ultimata uppladdningen för ett lopp med en distans som man aldrig har sprungit förut. Men jag slutar ju fyra och starten är ju inte förrän 22 (ännu senare för mig) så om jag tar det lugnt på jobbet(d.v.s. inte springer bort kraften i benen) och sedan sover på tåget ner så borde det faktiskt kunna funka.
Jag är väldigt lockat av just det här loppet.
En kväll i Göteborg då det är som allra vackrast. Det låter helt enkelt ljuvligt.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Det låter roligt! Kul när det är lite extra runt om själva loppet!

Postat av: Jennie

Ja man får sådan kick av det märkte jag när jag sprang vårruset. Inte samma sak som att springa samma gamla runda i spåret =)

2008-05-23 @ 20:08:12
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback