Resident Evil

Johan sitter i vardagsrummet och spelar Resident Evil på Wii.
Jag sitter här inne i datarummet och trycker. Jag är livärdd även fast jag vet att det är ett spel. Jag vågar faktiskt knappt titta när han spelar än mindre spela själv även om det ser rätt skoj ut att döda zombiemunkar med kniv och gevär.
Jag tror att jag nöjer mig med att hoppa stavhopp och trampolin i Mario & Sonic at the Olympics. Känns inte riktigt lika skrämmande trots att Marios tomma, lätt psykotiska blick när han säger "Mario get you next time" inte känns helt ofarlig.


image183

Kommentarer
Postat av: Maritha

JAg tror att Resident Evil är Riktigt kul att spela!!!

Postat av: Jennie

Jo, det är det säkert. Om man inte hoppar tre meter upp i taket varje gång det kommer ett överraskningsmoment. Eftersom kontrollerna är rörelsekänsliga så stället det ju till en hel del problem.

2008-03-16 @ 12:43:35
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback