Last night

Igår samlades vi "alla" hemma  hos Henrik (Johans kompis). för att titta på andra chansen naturligtvis. Om man inte kollar på melodifestivalen så är man dömd till utanförskap för all framtid (nåja två veckor eller så).
Kvällen började lugnt och sansat med lite öl godis, smörnötter (de smakade smör), chips och youghurt -dip. Jag var extra glad över att det var yoghurtdip eftersom man då kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt......det är ju bara yoghurt liksom...hrmm. Rättelse, smörnötterna var Davids verk och inte Henriks, jag ber om ursäkt för allt eventuellt obehag som detta misstag kan ha gett upphov till.
Vi värmde upp med lite hejarramsor åt E-type m.fl. (de åkte ut), sedan fortsatte hejandet på inte ola (han gick vidare) någonstans där började man tappa sugen och då hjälpte det tyvärr inte att Nordman gick vidare, andra chansen kändes redan lite avslagen.

I slutet av programmet utbrister Johan.
- Men Henrik du har ju köpt en sån där färdigblandad billig påse med lösgodis
- Har jag ju inte. Jag har plockat ihop det själv (upprört, med all rätt för Henrik är själva motsatsen till snål)
- Men menar du att du har valt så här äckligt godis själv?

Inte speciellt schysst att säga till någon som just har givit oss sitt gamla soffbord for free.
Jag tror det var där någonstans som jag blev alldeles vansinnigt trött. Så efter att ha underhållit med lite karaoke (inte frivilligt att lyssna på) så var vi tvungen att cykla hem och lägga oss. De var nog lika bra det för de andras skull.


Kommentarer
Postat av: Maritha

David hade bidragit med smörnötterna, inköpta på Liedl...

Postat av: Jennie

aha, det förklarar ju saken :p. Hörde aldrig det =)

2008-03-10 @ 09:10:19
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback