Blogginlägg nr 17483265583 om melodifestivalen

Jag vaknar och reagerar sent.

Charlotte var en värdig vinnare (rätt låt vann).
Jag är glad att Christers placering blev så dålig.
Jag är överraskad över att det gick så dåligt för Linda B.
Jag åt så många ostbollar igår att jag blev illamående när jag skulle gå och lägga mig.

Nu är det slut på ostbollarnas och lökdipens tid. Nu börjar projekt ta mig samman och kom tillbaka i form. Melodifestivalen är slut och frosseriet slutar med den. Hej och välkommen löpningsrunda runt Karstorpssjön.
(Jag ska ta ett återfall när det är Eurovision)

Kommentarer
Postat av: Maritha

Här är en till vars nya liv börjar NU!

Postat av: Jennie

Nu får det bi peppning istället för ostbollar =)

2008-03-17 @ 19:05:15
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback