Kan man verkligen?

Kan man trotsa ICA/Posten genom att hämta ut ett paket utan att ha fått avin ännu?
Jag vet ju att paketet ligger där på MAXI och samlar damm. Ett paket som innehåller min kursbok som jag verkligen skulle vilja ha imorgon.

Min fråga är alltså? Kan man få ut ett paket utan avin om man har leveransnr/ordernr eller vad det nu är?

Det känns som dom kommer skjuta en om man försöker. Eller ställa en i MAXIskamvrån eller något liknande. Det känns som att det skulle kunna vara olagligt att fråga om paketet utan avin eller iaf oerhört fräckt.
Får man eller får man inte?

AHH, varför kunde den där jäkla lappen inte bara kommit i brevlådan idag för. Varför ska det gå så himla segt.
Jag vill ju ha min Åsa Larsson pocketbok också. Är helt såld på hennes böcker.



Kommentarer
Postat av: Maritha

Hur kan du veta att den har kommit?
Självklart måste du kunna fråga efter den i alla fall, och om du har ordernr så borde du ju få ut den. Testa!
För övrigt så är Åsa Larsson verkligen bra; vilken bok är det du har köpt?

Postat av: Jennie

Man kan spåra paketen på postens hemsida och där står det att det ligger på Maxi. Det är den tredje boken jag har köpt, kommer inte ihåg vad den heter nu.

2008-02-16 @ 15:23:16
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback