Lämna Brittan ifred

Vilket tjat om Britney Spears fiaskoartade comeback! Jag har själv inte sett det och kan därför inte avgöra om det var fiasko eller rentav ganska bra.

En sak vet jag i all fall....av någon konstig anledning har jag alltid gillat Brittan. Visst blir man förbannad när man hör om hennes festande hit och festande dit men det är väl ganska uppenbart att tösen mår dåligt (vem gör inte det efter en skilsmässa?). Det lär väl knappast hjälpa att alla sågar henne längs med fotknölarna vad hon än gör.

Alla tjatar om att de längtar efter att hon ska bli den artist hon en gång var men är inte det stört omöjligt. För guds skull...tjejen har faktiskt gift sig, fått två barn och gått igenom en skilsmässa sedan sist. Hur kan man förvänta sig att hon kommer bli som hon var? Jag hoppas bara att hon kan få rätsida på sitt liv och att folk kan lämna henne ifred (privatlivet) och fokusera på hennes musik istället.

Och jisses vad jag blir förbannad när alla håller på och tjatar om hennes vikt hela tiden. Det är väl helt naturligt att lägga på sig en hel del under två graviditeter och tänk den som skulle kunna få ha den kroppen efter att ha genomgått detsamma. Vi är så matade med sjuka grejer från Hollywood idag att knappt en nyförlöst moder får ha ett uns med extra fett på kroppen om det inte sitter i tuttarna vill säga. Det om något är sjukt!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Agree!

Postat av: Andreas

http://www.dumpalink.com/videos/Leave_britney_alone-5c89.html

2007-09-15 @ 13:45:54
Postat av: Jennie

Hahaha, riktigt så upprörd är jag nog inte =)

2007-09-20 @ 21:05:53
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback