Varför bara tjejer?

Är det bara tjejer som bloggar? Man hittar knappt aldrig killar tycker jag. Inte för jag letar aktivt men om man spanar in senaste blogginlägg och mest aktiva finns där knappast aldrig några killar.
Är också ruskigt trött på att läsa bloggar om mode precis hela tiden! Folk får skriva om absolut det dom vill det är bara att jag inte vill läsa om alla dagens outfit och liknande. Försöker hitta bloggar som handlar om annat.

Annars älskar jag hela bloggfenomenet, gillar att kolla in vad andra männniskor gör om dagarna både stora och små händelser.

Det är också ett perfekt sätt att hålla lite koll på sina vänner. Jag menar inte direkt spionera på utan mer hålla sig uppdaterad om vad som händer i deras liv. Jag är ju så otroligt dålig på att höra av mig till folk så genom att läsa bloggar kan jag ju hålla mig hyffsad uppdaterad i all fall.

Nu ska jag gå och lägga mig. Skolan börjar redan kvart över åtta imorgon och det är ju rena rama gryningen för mig.
 Adios Amigos

Kommentarer
Postat av: Maritha

Nej, det där med "dagens outfit" har inte jag heller förstått mig på; jag skiter allvarligt talat i vad de har på sig just idag... Men så är jag ju inte speciellt modeintresserad heller, jag läser hellre "dagens boktips", "dagens film" eller "dagens låt".

Postat av: Jennie

Japp, jag med!

2007-05-03 @ 07:33:53
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback