Utmaning

Jag har blivit utmanad för första gången i mitt bloggliv

Jag har blivit utmanad av
Maritha.

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex underliga/egendomliga saker om mig själv:

*Jag hör ofta ljud som inte finns, speciellt hör jag min ringsignal till mobilen betydligt mer ofta än det ringer.

* Jag gillar att äta okokt pasta (alltså sån där hård, inte okokt färsk pasta), rå potatis kan också slinka ner om det är så.

* Jag är en riktigt sugaraddict jag och kan ibland äta strösocker med sked om jag inte har något godis hemma, hälsosamt.....not. (jag tar bara en tesked eller så inga mängder ;-) )

* Jag tror att alla "döda" saker har känslor som levande ting, jag tycker t.ex. synd om min cykel när den står ute i regnet och det tog tid innan jag kunde stoppa ner mina gamla gosedjur i källaren, jag får fortfarande dåligt samvete när jag ser lådan de ligger i. Det måste vara alla dessa sagor där leksakerna vaknade till liv på natten som spökar.

* Jag hatar när folk "knäcker* och bänder i fingrarna, jag tål det bara inte.

* Jag har extremt utstickande revben (iaf enligt Johan :-) )



Eftersom jag inte har så många bloggkompisar så utmanar jag "bara" Madde  och Josse än så länge


Kommentarer
Postat av: Maritha

Uuäck; det där med att knäppa och bända i fingrar..:( Andra leder också, för den delen; Andreas har fått en ovana att knäcka nacken! Dessa otyg verkar ju var och varannan människa hålla på med, och anse helt normalt.... Vad är det för fel på folk!

Hehe, döda ting HAR känslor; det är inte alls konstigt att ha insett det. Kom ihåg att ALDRIG ställa sockerdrickan bredvid Coca Colan, om de inte har blivit kära i varandra, för då vore det elakt att separera dem..;)

Postat av: Jennie

Hehe, nää men hur ska man veta om de är kära? Vilket dilemma!

2007-05-09 @ 15:35:30
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback