Svamp

Bara älskar den "nya" reklamen för pevaryl (mot svamp i underlivet). Ni vet den där när tjejen går och kliar sig mellan benen och lyssnar på musik med hörlurar ovetandes om att tre killar har kommit in i lägenheten och stirrar på henne. Min enda fråga är varför killarna bara gick rakt in. Man ska väl egentligen inte ifrågasätta så mycket men min hemmasnickrade teori är att en av killarna är hennes sambo som har dragit med sig två kompisar hem för att de ska kolla in deras nya plasma-TV (eller någon annan machopryl). Istället får de se flickvännens scratchande på intimare ställen. Snacka om pinsamt!

Men alla som någongång i livet har haft svamp (ganska många antar jag) vet ju hur djävulskt det kliar och att det nästan inte går att låta bli. Så jag har full förståelse att tjejen i, vad hon tror sin ensamhet, kliar loss. Visserligen ska man väl inte klia men tjejers problem är väl att man inte på några omständigheter får röra de nedre regionerna offentligt. Vilken Skandal! Killar går ju och kliar sig i skrevet mest hela dagarna, det är ju inget konstigt! Orättvist, hur ofta får killar svamp då?

Kommentarer
Postat av: Tommy

Vi slipper svamp men å andra sidan är vi vääääldigt ömtåliga i de nedre regionerna så det kanske jämnar ut sig lite i långa loppet. Alla killar kommer ett flertal gånger under sitt liv bli påminda om ömtåligheten där. Alla!

Postat av: Jennie

hehe, ja det är väl i och för sig sant!

2007-05-17 @ 22:29:46
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback