Sköna Låtar

Johan tycker jag har blivit gammal för jag har blivit mainstreem när det gäller musik. Men jag tycker bara jag har breddat mig lite =). Dessa låtar shakar jag till just nu;

Sahara Hotnights - Cheek to Cheek (vissa tycker att tjejerna har blivit mjukisar men jag gillar den)
Frida - Dunka mig gul och blå (egentligen borde jag hata den låten men jag tycker den är sååå skön)
Eminem +någon - Shake that ass (skaka rumpa är ju aldrig fel)
Timbaland feat. Nelly Furtado & Justin Timberlake - Give it to me (såå skööön)
Christina Aguilera - Candyman (älskar marilyn-stuket och den här sväänger ju)

Kommentarer
Postat av: Maritha

Apropå Frida så är jag också inne på det skånska soundet; lyssnar mycket på Timbuktu just nu... Skönt sound!

Postat av: Jennie

Japp, Timbuktu är också en favorit här...konstigt jag som varken gillar hip-hop (som tydligen inte Timbuktu gör men jag vet inte vad jag ska kalla musikstilen annars) eller skånska. Men det är något visst :)

2007-05-13 @ 22:24:43
URL: http://khalypso.blogg.se
Postat av: Maritha

Just den typen av hip-hop (eller vad det nu är..?) som han gör svänger verkligen! Det kan man dansa hela natten till!

2007-05-13 @ 23:17:29
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback