roligt

Hittade den här listan på Kaisas blogg och tyckte den verkade så kul så jag härmas lite hoppas det är ok !

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Skriv titelnamnet på den låten som spelas som svar på frågan.
4. FUSKA INTE!!!


1. Hur mår du idag? Fighter (haha nä det känns inte så)

2. Kommer du komma långt i livet? Can't hold us down (hmm, us? men annars låter det ju bra)

3. Hur ser dina vänner dig? Hot night crash (och vad tusan ska det betyda =))

4. Kommer du gifta dig? Into the Golden shade ( någon mer filosofisk lagd person kanske kan tolka detta)

5. Vad är ditt livs theme-song? One of a kind (woho det lät inte illa)

6. Vad är ditt livs historia? Turn and walk away (aj, det lät sorgligt)

7. Hur är skolan för dig? Sitting down here ( hmm sitter fast i skiten elller vadå ;-) )

8. Hur kommer imorgon vara?  City of ghosts (det låter ju himla spännande -ser fram emot morgondagen då)

9. Hur kan du komma framåt i livet?  Utan kläder i regn (hahah det där var ju humor på högsta nivå men jag hoppas jag slipper just detta för att ta mig vidare i livet)

10. Vad är det bästa med dina vänner? No easy way out (nä, dom håller väl hårt i mig hehe)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?  Wolverine blues (jaha det låter ju inte så upphetsande)

12. Vilken sång beskriver dig bäst? enjoy the silence (öh, ok jag tolkar det som att jag är en ensamvarg då =))

13. Hur är det med ditt liv? Divided (kanske stämmer vad vet jag )

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?  Botten is nådd (haha det där var ju också humor, ja om man är död är väl botten ganska nådd antar jag, men då kan man ju inte sig upp igen =). Kanske inte världens mest lämpliga låt för en begravning

15. Hur ser världen på dig? Ensemble of the Restless (hmm intressant, schizo med rastlösa personligheter då eller ;-) )

16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Down in black (äh det låter ju inte så skoj)

17. Vad tycker dina vänner om dig? I need some fine wine and you, you need to be nicer (aha så mina vänner måste pimpla vin när dom tänker på mig för jag är så elak :-p )

18. Har du en mörk och djup hemlighet? (let my hair down -hmm det var ju konstigt)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Promiscuous (jaha är det jag eller dom som är det ;-) )

20. Hur kan jag göra mig själv glad? glorius (ja jag antar att man skulle bli rätt glad om man var glorius )

21. Kommer jag någonsin ha barn? Mary (oh nej jag är inte vidare förtjust i det namnet)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Rock'n'Roll Highschool (ja Johan är ju så Rock'n'Roll :-))

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? La camisa negra (öhh, jaha vilket bra råd till ungdomen)

24. Vad är några tips till mig? Terrible lie (jaha så jag ska ljuga alltså)

25. Hur kommer jag bli igenkänd? Don't matter (hehe ok jag ska inte bry mig då)

26. Vad är min danssång? Time and time again (jaha?!)

Kommentarer
Postat av: Maritha

Hehe, "The botten is nådd" på begravningen... Det vore något det :D

Postat av: Jennie

Jo, jag skrattade en hel del när den dök upp som begravningslåt =)

2007-05-10 @ 23:02:44
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback