Pirater

Såg tredje delen av piratfilmen igår och tyckte den var helt okej. Förstår faktiskt inte vaför den har fått så dålig kritik när den var mycket bättre än tvåan. Dock är ju ettan bäst men så är det ju nästan alltid.

Det gör ju ingenting alls att Johnny Depp och Orlando Bloom är så otroligt snygga så man skulle kunna dregla ner hela biostolen om det inte vore för alla popcorn man stoppar in i käften. Jag kan till och med dregla lite över Keira också, tycker hon är superduperhot.

Jag tycker det här med piratlivet är så coolt, kan inte låta bli att fascineras. Förutom det där med att det skulle vara livsfarligt och att jag förmodligen skulle bli så sjösjuk att skulle få ligga i en hängmatta under däck med en spyhink i ena handen  hela dagarna så skulle jag absolut vilja leva livet som pirat =). Ja jag är medveten om att det bara är på film ja, ni behöver inte ringa psykakuten på mig men man kan ju få fantisera lite!

Sommarland har ju byggt en helt ny piratö i badlandet den här säsongen och om de bara kan få den färdig så kan man ju pröva om man har några sjörövargener i sig ;-).


image78



Kommentarer
Postat av: Maritha

Hehe, då vet vi var vi ska hitta dig i sommar ;)

Postat av: Jennie

haha, ja!

2007-05-29 @ 22:44:42
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback