Idol - Sista Chansen

Och än en gång förundras man över att folk som helt uppenbarligen är tondöva tycker att dom sjunger bra. I alla fall påstår dom det. På tv4:s hemsida kan man spana in grabbar och brudar som skickat in hemmagjorda filmklipp där dom sjunger en liten truddilutt. Vissa är väl duktiga men de flesta är jäkligt dåliga faktiskt. 

Jag påstår inte att jag sjunger något vidare själv men jag skulle aldrig få för mig att ens komma i närheten av Idolprogrammet heller (annat än att titta på Tv:n då förstås). Det finns väl något annat ni är bra på för Guds skull.....gör något mer vettigt av er tid än att drömma om att bli popidol för det blir ni ALDRIG!!!! Starta ett eget band där kraven inte är lika höga på att ni sjunger bra.........Gör vad som helst förutom att söka till Idol!!!!!!

Så nu har jag avreagerat mig nog för ikväll ;-)

Kommentarer
Postat av: Caerulajn

Vet inte riktgit hur jag ska förklara emo. Men majortiteten säger att "Emos är sånna som lyssnar på deppmusik, klär sig svart och skär sig i armarna" Men så är det inte, Alltså det är en musik-, kläd- och livsstil. Men man kan hitta bra förklaringar på Wikipedia :)

2007-05-23 @ 23:58:44
Postat av: Maritha

Kan inte heller förstå mig på det där att ALLA ska söka till Idol och liknande program... Det handlar väl om att inte ha någon självinsikt, kombinerat med viljan att bli känd (utan att fundera vidare på VAD man är känd för...). Undrar varför det finns så många EFGH... osv -kändisar nu för tiden? Varför vill så många synas, inte för vad de har åstadkommit utan till vilket pris som helst?!

Postat av: Jennie

Syns man så finns man. Antagligen är det detta som så många strävar efter. Att folk vet att man finns i världen som blir allt större med ny teknik. Det är min egen lilla analys =).

2007-05-24 @ 15:06:33
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback