Godkänd!

Såg att jag hade fått ett nytt mail när jag satte på datorn här för en stund sedan. Jag anade väl att det var från min handledare och nervositeten smög sig på som den alltid gör innan man vet om man har klarat sig eller inte. Nu var titeln på mailet OK och det lät ju väldigt positivt så jag behövde inte våndas så värst länge.Så nu är jag godkänd på projektarbetet och det känns oerhört skönt eftersom det har hängt som ett svart, tyngande moln över hela denna kursen. Nu ska jag börja tentaplugga imorgon hade jag tänkt mig. Men innan dess blir det nog en tur på inlines med Johan till hans jobb. Håller tummarna för att det inte regnar men då får jag väl ta en promenix istället!
Allt känns mycket lättare nu!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Grattis! Vad skönt att ha det ur världen!

Postat av: Jennie

Tack, det är gött mos det!

2007-05-10 @ 23:11:45
URL: http://khalypso.blogg.se
Postat av: Madde

Är det den jag korrade igår? Grattis hur som helst! Så skönt att kunna bocka av saker från listan att göra!

2007-05-11 @ 12:21:39
URL: http://mintto.blogg.se
Postat av: Jennie

Jajemen, det var den =)

2007-05-11 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback