Dagens Boktips

Stieg Larssons böcker, män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden är två helt underbara böcker. Visserligen har väl halva Sverige snart läst dem men om man mot all förmodan skulle ha missat dessa så är det verkligen något man borde köpa/låna för en trevlig lässtund.

Själv tänkte jag krypa ner i sängen med en kopp peparmyntte och fortsätta läsa flickan som..., har kommit halvvägs ungefär och nu är det riktigt spännande. Risken är väl bara att jag inte somnar förrän jag läst ut den...brukar vara så om jag känner mig själv rätt

Kommentarer
Postat av: Maritha

De är riktigt bra! Hoppas bara att det löser sig med den tredje boken; jag skiter i hur, bara den kommer ut!

Postat av: Jennie

Ja, det får man ju verkligen hoppas! Synd och skam att han inte fick uppleva sina framgångar.

2007-05-02 @ 10:56:56
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback