Dagen efter

Har ju inte bloggat på länge nu. Men nu är det dagen efter tentan. Tyvärr är det dags att börja plugga till nästa imorgon.

På lördag börjar jobbet också så då är börjar också sommaren för mig. Ska bli spännande att se hur jag kommer klara av att gå upp fyra på morgonen och ändå ha kraft att plugga efteråt. Om jag klarar av den här tentan + jobbet så ska jag officiellt kalla mig Superwoman efteråt =).

image76

Tentan gick nog förresten jättedåligt. Tyckte den var ursvår men kanske var det bara jag som läst på dåligt. Gissade på allt känns det som och med gissa menar jag att jag nästan inte var säker på något svar. Urjobbigt! Exakt hur dåligt det gick får jag väl om sisådär tre veckor.

Kommentarer
Postat av: Maritha

FYRA?! När börjar ni egentligen jobba? Men Jennie, hur ska du orka? Klarar du det så ÄR du Superwoman!

Postat av: Jennie

Börjar klockan fem. Måste ju ta mig ändä till sommarland först så det blir väl att g upp fyra-kvart över fyra sådär :-/

2007-05-29 @ 19:27:35
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback