sysslolös

så tänkte jag lika gärna kunde fylla i en sån här:

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
- Påstridig

När är du lycklig?
- När jag åker skidor eller skridskor

Vad ville du bli när du var liten?
- Advokat

Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
- Ingen aning om vad det starkaste minnet är

Vem var ditt livs första stora kärlek?
- Mikael ( i klassen, som alla var kära i =) )

När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
- haha har nog aldrig hänt, det är väl ingen som vet vem jag är ;)

Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
- har inte hänt så mkt hemskt i mitt liv så inget värt att nämna tror jag

Vad handlade ditt senaste utbrott om?
- hmm kommer inte riktigt ihåg så det var nog inte så farligt =).

Vilken är din värsta skräck?
- Höga höjder och spindlar

Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
- Min nuvarande vinterjacka, gillar den inte men orkade inte lämna tillbaka den.

Vad är det mest slösaktiga du gjort?
- jag vet inte, åkt taxi till stan =), mycket onödigt

Hur vill du helst transportera dig?
- beror på, bil om det är långt annars är det härligt att cykla. Inlines är grymt kul också.

Vad är det närmaste döden du kommit?
- När jag gick rakt ut i gatan på övergångsstället vid centralstationen i gbg utan att se mig för.

Vilken är din största last?
- godis och kakor

När googlade du ditt namn senast, och varför?
- Igår, skulle kolla om jag fortfarande kom upp först egotrippad som jag är (det gjorde jag)

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
- Ingen, är överhuvudtaget inte trendig av mig

Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
- hmm nina i friends kanske, men hon pratade bara med mig för att skälla på mig av någon anledning.

Vad smugglade du in i landet senast?
- sprit från tyskland

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
När jag och J låtsasbråkat fick jag mig ett redigt blåmärke =). Har inte fått stryk annars.

Vilket är det märkligaste sms du fått?
- hmm, jag vet inte. Antagligen från någon som skickat fel, det kan vara ganska roligt ibland

Har du nån gång blivit förföljd?
- Nej

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
- Ingen vad jag vet, läser ju så mycket =)

Vad skäms du mest för hos dig själv?
- Mitt dåliga lokalsinne, hittar aldrig!

Vad irriterar människor sig på hos dig?
- Att jag ska bestämma så mycket hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha, vart hittar du sånna blanketter att fylla i?? Är det skolan i gbg som vill ha koll på sina studenter tro ;)

Postat av: Jennie

nädå, sådana gestapofasoner använder de inte =). Snor dom från lite olika bloggar jag besöker och fyller i när jag har tråkigt. Någongång kanske man lär sig något om sig själv ;) som man inte redan visste.

2007-03-07 @ 18:30:18
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback