Minigolf

Var och badade i simsjön igår. Var faktiskt rätt varmt i vattnet även om jag inte kände för att vara i så länge.
Efter badet blev det minigolf och jag spelae faktiskt ganska bra och förlorade bara med drygt 20 slag mot Johan vilket är ett enormt framsteg. Blev färre raseriutbrott än normalt också, jag säger bara- framsteg!
Så här låter en runda minigolf a´la Johan och Jennie.

Jag: Håller jag rätt nu
Johan: Nä, du sluter klubban för mycket
Jag: det gör jag INTE, den är helt rak.
Johan: Nej, det är den inte, det ser jag ju
Jag: Joo, den är rak. Jag är helt säker.
Johan: Nä (rättar till klubban)
Jag: mm (inser att jag inte alls höll den rakt)


Jag: Skit alltså att det gick så dåligt varför hjälpte du mig inte, du vet ju att du måste hjä...
Johan: Fan, nu missade jag! Inget prat när jag slår
Jag: Sådär säger du ju bara för att du missade
Johan: INGET prat när jag slår!!!
Jag: Ok då!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Hehe, det där känner jag igen..;)

Postat av: Jennie

haha, vi får ta en runda någongång alla fyra =)

2007-06-11 @ 20:32:02
URL: http://khalypso.blogg.se
Postat av: Maritha

Deal!

2007-06-11 @ 21:57:06
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback