Jobbdags

Nu bär det snart iväg till jobbet. Tar den sena busse idag så jag hoppas jag hinner i tid. men jag är ju mina kära inlines att flyga fram på. Tyvärr är gång/cykelbanan från bussen in till sommarland i sämsta möjliga skick och man får se till att inte släppa marken med blicken för en sekund för då kan det sluta riktigt illa. Tur att jag har övat mycket och länge på just denna väg så att jag nu kan klara av att åka i ett skapligt tempo trots alla faror som lurar.

 Ikväll är det kick-of också. Föst lite obligatoriskt jobbsnack och sedan blir det Taco-buffé, alltid lika uppskattat. Men något party blir det inte för mig idag. Det få räcka med att det är midsommar på fredag.

See you later alligator!


image95

åh vad jag tycker om att åka inlines, synd att man ser så dum ut i hjälm


Kommentarer
Postat av: Johan

Svampen på huvudet är bra att ha.

2007-06-20 @ 18:32:47
Postat av: Jennie

Ja, den är ju det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback