Jävligare än jävligast

Så nära men ändå så långt borta. Det finns inget värre än att få underkänt på en tenta med 1 och 1/2 poäng. Det visste jag inte för 24 timmar sedan men nu vet jag. It's sucks!!!!!
Godkänt var 58 poäng jag fick 56,5.  Känslan av att få reda på det resultatet är helt enkel för jävligt.
Om jag åtminstonde kunde vara 10 poäng ifrån......men nej 1,5 poäng!!!!!!!!!!!!!!! Om jag hade vetat vad en satans indanring var för något så hade jag förmodligen klarat den (den kunskapen var värd 3 poäng).
Please kill me!!!!!!

image91

Kommentarer
Postat av: Madde

Fy fan vad irriterande! Det är alltid värst när det bara är liiiite ifrån. Bättre att totalkugga då! Men från den ljusa sidan så betyder det ju att du inte behöver plugga så jättemycket mer eftersom du kan skiten typ=)

Postat av: Jennie

jo, det är ju det positiva i all fall =). Får hoppas på att omtentan är något lättare än denna så går det nog.

2007-06-20 @ 10:04:13
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback