Ett litet silvrigt Paket

Igår när jag vaknade klockan 4.00 så låg det ett paket på köksbordet adresserat till mig. Pigg som jag faktiskt var eftersom jag somnat som en sjuåring klockan åtta dagen innan, så hann jag faktiskt reflektera över vem det kunde vara ifrån för det var ju faktiskt inte min födelsedag längre utan Dagen efter =).

Jag slet upp kortet på ungefär en nanosekund och paketet på två. Och där låg den...boken som jag har gått och trånat efter i sedan jag såg att den skulle komma ut - Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson. Jag har varit så nära att köpa den flera gånger men sedan uppgivet kommit på att nej, plånboken ekade lika tomt varje gång. Så gissa om jag blev glad för den boken.

Vem det var ifrån? Det var från
Maritha och Johans kompisar som jag numera har snott och gjort till mina (nåja bådas, man ska inte vara så hagalen)  vänner =).  Jag blev så rörd att jag nästan började gråta en skvätt sådär på morgonkvisten. Men bara nästan, man vill ju inte förstöra mascaran för det är ju så otroligt viktigt att se snygg och sexig ut medan man skurar toaletter.

Tack, tack, tack, tack, tack så hemskt mycket för presenten, det gjorde hela min dag ska ni veta!

Och eftersom jag absolut inte får börja läsa i den förrän efter tentan så har jag naturligtvis redan läst en sisådär 50 sidor och fler lär det väl bli misstänker jag.

Jag får ju inte glömma att jag fick röda rosor och en bakelse av Johan. Han är för gullig. När andra klagar på att deras killar knappt kommer ihåg deras födelsedagar så förstår jag verkligen inte vad de pratar om.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Vilken tur att du inte redan hade köpt den! Jag försökte pejla läget med Johan, men han visste inte riktigt..;) Hållser själv på att plöja igenom den för glatta livet. Spännande!

Postat av: Jennie

Japp, jag kan knappt lägga den ifrån mig för tillfället. Tycker den är helt otroligt bra

2007-06-05 @ 12:37:06
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback