Rutiner

Nog för att rutiner är bra men snart börjar jag känna mig om en robot. Det enda jag gör är sova,jobba, sova, plugga och sova igen. Jag går upp vid kvart över fyra-halv fem (i senaste laget men vad gör man inte för att dryga ut sömnen), jobbar 5-12, åker hem äter och sover en tre fyra timmar, sätter mig och pluggar till klockan tio för att sedan lägga mig och inte kunna somna föränn halv ett. 
 
Ska bli skönt när tentan på onsdag är gjord. Men innan dess, tenta på måndag och det är nära nu, alldeles för nära...

Kommentarer
Postat av: Maritha

LYCKA TILL på båda tentorna!!!
Vet att du kommer att klara det!
Här är en till som inte kan sova på nätterna..:(
Dessutom så lät det som om Per Gessle hade konsert på vår gräsmatta igår! Vi får hitta på något roligt se'n, när jag äntligen är ledig en helg och du inte har några tentor på G! Ska ni till David?

Postat av: Jennie

Nä, jag ska inte till David eftersom jag jobbar alla kvarvarande helger. Johan vet jag inte riktigt.

2007-07-28 @ 17:32:07
URL: http://khalypso.blogg.se
Postat av: Maritha

Vad synd! Nåväl, vi får hitta på något senare istället!

2007-07-29 @ 10:15:01
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback