Ett Sto, flera hingstar

Stochampionatshelg på Axvalla denna härliga helg och det är lika med en fullbelagd camping. Förutom att det förmodligen kommer vara jäkligt grisigt på toaletterna imorgon eftersom en betydande andel av gästerna super skallen i småbitar så är det en ganska mysig,  tokrolig stämning som råder där just nu. Det faktum att folk är lite smålulliga gör stämningen ganska gemytlig eftersom folk pratar mycket mer med oss än vanligt.

En sak jag undrar över dock är om alla skåninga är helt galna i travsport? Så mycket skåningar som bor där nu har jag aldrig varit med om. Jag har inget emot det är bara förundrad...

Det måste vara perfekt att bo på Sommarlands camping om man vill spana in lite ston denna helg. Bara lämna ungarna och frun i parken (för det är så det går till) sedan kan man dricka hur många öl som helst och förlora hur mycket pengar som helst (det är inga småsummor det handlar om). Jag och vakten pratade om detta en morgon och om  att hade vi kommit hem till våra respektive och sagt att vi råkade förlora 15 laxar bara så där så hade det blivit spöstraff minst. Eller som han uttryckte sig, ett nackskott hade varit lindrigt. Vissa spelar helt enkelt i andra divisioner.

Får se vad morgondagen ha att erbjuda!

image106




Ska nog lämna in en rad på V75 också, hoppas på tur.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Skulle Andreas ha förlorat 15000 skulle jag bli galen! Jag skulle bli arg om det var 1000...
Hoppas att det inte är alltför grisigt imorgon!

Postat av: Jennie

Det var faktiskt inte så grisigt i lördags som jag trodde på förhand. Tur det =). Var ju ledig igår så då vet jag inte iktigt hur det såg ut.

2007-07-23 @ 10:31:00
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback