söndagsångest

Jaha så var det söndag igen. Det är väl självaste f*n att helgen ska gå så fort. Man hinner ju inte göra någonting förrän den är över. Och ändå har jag haft tre dagars "ledigt".
Imorgon är det dags igen att gå upp klockan fem. Men imorgon är det labb och det är i och för sig ganska kul. Mycket bättre att göra något praktiskt när man är trött än att ha jobbiga förelösningar och problemlösningar.

Vad har jag gjort i helgen då? Inte mycket
På fredagen var vi hemmas hos Johans f.d. klasskamrat på landet =). Det är så mysigt att vara där, jätte gulliga barn och jätte gulliga hundar att gosa med =).
På lördagen var vi hemma hos J.s mamma och åt smörgåstårta *mums*. Jag älskar smörgåstårta, skulle nog kunna äta hur mycket som helst. Men nyttigt, det är det inte!

Gud vad jag har frossat i helgen, tårtor, och kakor och kladdkakor. Smörgåstårta och fläskfilé med gräddsås + en massa godis. Vågen lär väl peka +3 kg eller liknande. Hela den här veckan har förresten varit onyttig när jag tänker efter. Måste bli skärpning med tanke på att jag inte har tränat någonting på länge heller.  Nu får jag dåligt samvete att jag inte har tränat heller. Måste göra det om jag ska klara av den här stressen som har naglat sig fast inombords. Jag har nog aldrig förut kännt mig så här stressad. Får göra andningsövningar eller nåt tror jag. Kan ju inte sova på nätterna eftersom jag är så stressad. Nä, det enda som hjälper är nog ett par rejäla träningspass. Då brukar man vara så trött att man stupar i säng  =).


Kommentarer
Postat av: Madde

Mat är gott och man får då visst äta om man vill! Skit i om det blir +3 kg på vågen, det är ingen som ser det ändå:) Det viktigaste är ju att man inte gör så varje dag! Länge leve helgmyset!

Postat av: Jennie

Nädet är rätt, du är klok du =). Nu är det ju dessutom vinter så då ser ingen om man plufsar på sig =)

2007-01-29 @ 18:45:41
URL: http://khalypso.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi kan ju kommer överens att bli fit till Beach 2018...är du med på det?:)

2007-01-29 @ 19:46:00
Postat av: Madde

Inlägget var från mig...blogg.se är expeter på att radera kontaktuppgifter man fyllt i...*morr*

2007-01-29 @ 19:46:59
URL: http://mintto.blogg.se
Postat av: Jennie

jajemen jag är på =).
men det börjar bli bråttom bara 11 åt kvar ju =).

2007-01-29 @ 21:48:46
URL: http://khalypso.blogg.se
Postat av: Madde

Äsch, det hinner vi! Tänk vad mycket vi hunnit med sedan vi var 12=)

2007-01-30 @ 19:49:52
URL: http://mintto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback