Ut med Lasse

All heder till honom och vad han har gjort i sin dar men Lets Dance är en danstävling och karln kan inte dansa, det är ett faktum! Blir så trött på att alla ska rösta på honom för att det har blivit en grej. Han vill ju för sjuttsingen inte ens vara med själv längre! Tycker synd om de som verkligen är duktiga och som vill vara med. Annars tycker jag Erika var grym idag!

Ikväll blev det baconpizza från pizzerian i Hentorp som har sjukt trevlig personal. Den här veckan har det blivit skräpmat för hela slanten.....verkligen INTE bra! Tur att jag tog ett pass på träningcykeln idag, 2 mil blev det! Inte fy skam.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag åt också pizza igår för första gången på flera månader... Jag skäms fortfarande! Men gott var det... syndigt gott!

Postat av: Jennie

Jo det är ju det det är tyvärr =(. men du har väl i vart fall inte börjat äta godis till lunch som jag gjorde ;)?

2007-02-24 @ 15:06:23
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback