Snark

Idag är jag så trött, så trött.
Sovit ungefär tre timmar. Trodde jag skulle avlida när klockan ringde fem imorse men jag tvingade mig upp och tur var väl det. Usch den här kursen är verkligen svår. Sitter som ett stort frågetecken på föreläsningarna men helt plötsligt idag kunde jag svara på en fråga. Helt otroligt, jag svarar aldrig på frågor men för en gång skull hade jag skumläst kapitlet som vi gick igenom och kunde svaret =). det är nog inte så dumt det där med att läsa i förväg ändå.  Nästa torsdag har vi dugga, bara de 15 första kapitlena men det är ju lungt en heeeel vecka kvar =(.

SIK vann med 8-3 över Skåre igår. Väldigt bra! Imorgon är det dags igen mot grums. Men innan blir det pizza och öl (klassisk fredagshockeymatch"kost").

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du också upp och mjölka kossorna?!=)

2007-02-01 @ 18:37:20
Postat av: Madde

Åhhh, nu försvann mitt namn IGEN! Varför gör det så där jämt?!

Postat av: Jennie

Jo man kunde ju tro det =).
vad konstigt, har aldrig gjort så för mig...än!

2007-02-01 @ 20:18:35
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback