melodifestivalen - never ending story

Brydde mig inte ett smack om vem som gick vidare ikväll. Visserligen tittade jag bara med ena ögat, det andra var upptaget med att laga mat eller kika i elloskatalogen. Mycket kläder som jag vill ha men ack så lite pengar.  Melodifestivalen håller förresten på alldeles för länge för att det ska vara hälsosamt för den svenska befolkningen. Kunde väl räckt med en final som på den gamla goda tiden ;). Vet att många inte håller med men just nu är jag bara less på skiten.

Just nu lyssnar jag hellre på
Pernilla Andersson än schlagerlåtar.
It's alright!!!

Hämtade mitt ellospaket idag och det var nice, nice. Skorna satt som gjutet. Håller förmodligen bara i en säsong men vad gör det  =).


Kommentarer
Postat av: Liv

Åh vad jag gillade designen på din blogg. Riktigt snygg!

Postat av: Jennie

åhh tack så mycket, nu blev jag glad =)

2007-02-25 @ 19:17:56
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback