Linas kvällsbok - the movie

Ikväll har jag gått på bio - ensam. Första gången i mitt liv. Jag fick sånt enormt sug att gå på den filmen när jag åkte in till stan för att fylla på mitt busskort. eftersom jag inte hade någon och gå med så gick jag ensam. Först tänkte jag strunta i det för man kan ju inte gå själv men sedan så tänkte jag att varför ska jag inte kunna göra det så sagt och gjort gick jag och köpte en biljett. det var fan pinsamt: "hej jag skulle vilja ha en biljett till Linas kvällsbok tack! "hej jag har inga kompisar och måste därför gå på bio själv så jag skulle vilja ha en biljett till linas kvällsbok! fast ingen brydde sig säkert, oftast är det ju bara man själv som tänker så.
Filmen då? Tja den var ok men boken var som vanligt mycket bättre. medan eftertexterna rullade visade de scener som gått fel och det var väldigt roligt. Första gången man suttit kvar =).

Kommentarer
Postat av: Madde

Tufft! Det har jag heller aldrig gjort! Jag ska absolut läsa boken innan jag ser filmen. Har nog ingen här heller som vill se den så det får nog bli en dvd-projekt:P

Postat av: Jennie

Ja, som sagt det var ju lite pinsamt =)

2007-02-07 @ 19:54:25
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback