Julkortspyssel

Har ägnat hela kvällen åt att göra julkort som relaxgrej efter chocken hos tandläkaren.
Tycker det är riktigt roligt. Har aldrig testat scrapbooking eller något sånt men just julkort tycker jag är roligt.

Årets tema fick bli hjärtan, och det passar väl bra i juletider. Vem blir inte glad av lite hjärtan.
Vilken är din favorit? (vet att kortet inte är det allra bästa men fotografering har jag aldrig pysslat med på någon högre nivå)


image159


Min favorit är det gråa hjärtat med rosett högst upp till vänster. Tyvärr kunde jag bara göra två eftersom materialet inte räckte till mer. De får väl gå till mamma och svärmor då =)



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Jenny. Hittat dej via Madde! Så fina julkort. Vilket pyssel. Jag gillar de två översta å de imitten till vänster mest. Men alla är verkligen fina. Tror de värmer extra när man får ett egen gjort julkort./ sara (från gymnasiet)

Postat av: Maritha

Vad pysslig du är! Jag kör på färdigköpta, och känner mig plötsligt jättetråkig! Alla korten var verkligen jättefina!

2007-12-06 @ 23:58:25
URL: http://maritha.blogg.se
Postat av: Madde

Åh, vad vackra de var! Duktig du är! Tycker om allihop... men favoriten är nog de med tre hjärtan! Vad sugen jag blev på att pyssla nu! Har du köpt något kit eller bara "lösa" grejer?

2007-12-09 @ 18:13:46
URL: http://mintto.blogg.se
Postat av: Jennie

Vad roligt att ni tyckte dom var fina =)

Madde: Nej, jag har tagit lite smått och gott som fanns hemma, de enfärgade korten köpte jag förstås eftersom de tog slut förra året. Mkt av pappret är julklappspapper och silkespapper och hjärtarn är av filttyg.

2007-12-10 @ 09:21:21
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback