I'm back

I alla fall för tillfället. Har hänt en massa grejer och ingenting så jag har inte orkat blogga något. Först och främst var jag tvungen att ta mig igenom jobbdagarna som var kvar och det var verkligen otroligt segt och energikrävande.

Så nu har jag semester även om jag har omtentor kvar. Jag kallar det semester i alla fall eftersom jag åtminstonde kan bestämma mina egna tider och var jag vill sitta någonstans.

Men nu till det roliga:
JAG fick VG  på omtenta nr 2 också!
Det gör mig sjuuuuuukt (för att använda mig av mitt favoritfjortisuttryck ) stolt eftersom det bara var fyra dagar emellan omtenta nr 1 och nr 2 och att jag dessutom var sjuk + att jag jobbade alla dessa dagar (inte hela dagar men ändå).

Sådär nu har jag skrytit färdigt för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Maritha

GRATTIS!
Vad roligt! Skönt att ha dem gjorda; nu är det bara att blicka framåt!
Vi måsta samla våra karlar och hitta på något roligt snart!

Postat av: Jennie

Tack =). Japp det får vi göra. Och glöm inte bort min superbraiga idé med lyxmiddagen. FAst det blir väl bäst om vi tar det i typ november när det är tråkigt och trist =)

2007-08-25 @ 23:24:35
URL: http://khalypso.blogg.se
Postat av: Maritha

Ja, November låter bra, då kan vi behöva pigga upp oss!

2007-08-26 @ 19:34:57
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback