Snart måste det in

och projektarbetet är fortfarande inte klart. Men vi har inte fått någon tid så innan midnatt antar jag och det ska jag väl klara!
Då är det bye, bye lovastatin (se bild) och alla de andra!

image54



Detta är alltså vad jag skriver om, statiner, det är ett slags läkemdel som sänker nivån av blodfetter i blodet (kolesterol). Men detta är en kemikurs så man ska inte direkt beskriva sådana saker utan hur de verkar kemiskt alltså vilka grupper i molekylen som gör vad och så vidare. Alla molekyler ska ritas själv så jag tackar Gud och P att jag fick det där superbra programmet av honom som gör det bra mycket enklare. Får väl fortsättta nu då!


Kommentarer
Postat av: Maritha

Oh my God, jag är INTE avundsjuk på dig... Lycka till i alla fall, jag vet att Du kommer att klara det galant!

Postat av: Jennie

Tack så mycket! Vad gullig du är, får hoppas du har rätt :)

2007-04-27 @ 11:57:45
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback