premiär

image49


För inlinesen gick alldeles utmärkt. Visst är man lite stapplig i början men det gick ändå :-).
Dock åker jag inte utan hjälm och diverse andra skydd och jag har även knäskydd under byxorna ifall olyckan skulle vara framme! Man kan också konstatera att jag inte ser klok ut i hjälm men vad spelar det för roll. Mina hjärnceller är viktigare än mitt utseende och jag vill inte slå huvudet i hård asfalt oskyddat. Får stå ut med att det ser ut som jag har en gigantisk, blå champinjon på huvudet :p.
Ska nog ta en tur imorogn innan frukost också om vädret tillåter!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Nice! Jag ska oxå ta en tur imorgon, om vädret är bra. Dock kommer jag att vara livrädd, eftersom jag har lämnat tillbaks skydden som jag lånade av min arbetskamrat, och bara kommer att ha hjälm...

Postat av: Jennie

Du får se till att skaffa dig skydd. Jag köpte mina på stadium, inte så dyra men så bra. Jag har haft dem när vi åkt skridskor också så de är mkt bra :).

2007-04-22 @ 11:51:52
URL: http://khalypso.blogg.se
Postat av: Maritha

Ska göra det så snart lönen kommer..:)

2007-04-22 @ 14:00:47
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback