Life as a sugar addict

Ja, jag erkänner. Jag är helt och fult helt beroende av socker. Nu när jag är helt pank (pengarna kommer ju imorgon) så känns det så otroligt jobbigt att jag inte ens har möjlighet att få tag på något sockeraktigt. Jag har heller ingenting med speciellt mycket socker i hemma om man nu inte ska räkna ketchup men känner inte för att sitta och sleva i mig ketchup för att stilla ett sockerbehov.
Är så sjukt, sjukt sugen på godis just nu. Skulle nästan kunna överväga att snatta lite godis fast bara nästan.
Har ju tre kronor, men vem orkar gå till affären för att köpa pytte,pyttelite godis. Jag kanske borde säga att min lathet ofta överväger mitt enorma sockersug och tur är väl det!

                                                    
image28


Lovely, helt enkelt lovely. Jag skulle kunna strypa den som kom på lösviktsgodis för det är det bästa jag vet

Kommentarer
Postat av: Maritha

Det som är bra är att suget går över ganska fort, om man håller sig borta från det i någon-några veckor. Det som är dåligt är att det sedan räcker att äta godis en gång så är man fast igen :(

Postat av: Jennie

Jadu, nu när jag håller mig borta från snus så går det inte hålla sig borta från godis. Är nästan stört omöjligt. Eller ja det är klart det går, men jag har helt enkelt inte den viljan just nu.

2007-04-25 @ 13:56:45
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback