farbror blå överallt

Ja, poliser i hela stan! det hade tydligen varit någon fotbollsmatch och vad följer i fotbollens spår - jo bråk mellan suppportrar såklart! Jag förstår inte hur man kan hata så mycket i sport. Fast dom som bråkar är väl helt klart ute mest efter att slåss inte för att de har så mycket passion för sporten.

Filminspelning pågick också i staden ikväll. Stora lampor och folk som sprang runt. Det var någon ny serie med kriminalfilmer som skulle spelas in, typ wallander fast med en kvinnlig huvudroll. Väldigt uppfriskande! Jag gillar ju alla sådana filmer och har sett nästan alla beck och wallander skulle jag tro. Så det blir något att se fram emot. Men nu blir det till att hoppa i säng, har massor att göra imorgon.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Spännande! Jag gillar ju också sådana filmer, så det ska bli kul!

Postat av: Jennie

Japp, kommer dock inte ihåg vad den skulle heta. Men en skulle gå på bio och resten på tv tror jag.

2007-04-24 @ 20:06:24
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback