Dagens citat

Spårvagnen eller spånken är för det mesta en ganska obehaglig upplevelse.
Ibland finns det lukter och ibland finns det LUKTER. På något sätt är lukterna nästan alltid värst på just spårvagnarna. Fråga mig inte varför.
 
Ibland kan man lära sig något. T.ex. att somalier är ett trevligt folkslag, speciellt de som sitter på kåken.

" jag svär mannen av alla afrikaner, jag gilla somalierna bäst"

och att man blir lyst om man missar för många möten med sin övervakare eller att en bilstöld kan kommas undan med mildare straff om man hävdar att bilen är köpt eller lånad under förutsättning att polisen inte har sett själva stölden.

Jag höll hårt i väskan ändå för säkerhets skull och försökte se ganska så osynlig ut idag.


Och till sist, cellerna lever och verkar må bra, woho!


Kommentarer
Postat av: Maritha

Alla de där sakerna hade jag kunnat tala om för dig- jag lär mig många viktiga saker av gästerna på jobbet ;) Härligt att cellerna växer och frodas- spännande!!!

Postat av: Jennie

hehe, jag hoppas på att jag aldrig någonsin kommer att få användning för de kunskaperna.

2010-09-13 @ 21:31:38
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback