Mardröm, extra allt

Hade en sån hemsk mardröm inatt. Jag kommer inte alls ihåg vad det handlade om bara att jag vaknade och trodde att jag skulle dö på riktigt. Jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Hjärtat slog så hårt och fort att jag trodde att det skulle explodera och jag vågade inte ens röra mig. Efter några sekunder (kändes som en evighet) fattade jag väl antagligen att jag hade drömt, vågade mig på att sätta mig upp och kunde konstatera att det inte fanns något farligt i rummet.
Fy, det vill jag ALDRIG vara med om någonsin igen.

Sen har jag börjat få krampkänningar i vaderna på nätterna. Det är fasen inget mysigt alls. Måste gå upp och gå en runda, tänja lite innan jag kan lägga mig igen. vet inte vad det bero på men antagligen måste jag se till att få i mig lite mera vätska under dagen. Vilket är otroligt svårt eftersom jag aldrig är törstig. Den enda gången jag känner för att dricka spontant är när jag tränar annars måste jag tänka på det hela tiden. Får väl ta till vattenflasktricket och se till att faktsikt dricka upp allt i flaskan under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback