Man, she's good!

Ett jäkla tjat om Lady Gagas könstillhörighet. Är hon man, är han kvinna är hon en han som är en hon?
Bry er!!!! säger jag (med fjortisuttal).
Ärligt talat spelar det någon roll? Om man gillar musiken så gör man.
Jag kan inte låta bli att tro att de som undrar mest är de som tycker att Lady gaga är lite småsexig sådär i smyg, att de kanske skulle vilja mysa lite med henne om de fick chansen. Men herregud, de måste ju för guds skull veta om hon är man eller inte först. Om man är en manlig man så går det ju för sjutton gubbar inte tycka att en annan MAN är lite sexig. Så därför undrar de i varenda kommentatorsfält på youtube, aftonbladet, flashback och andra ställen där det är tillåtet att kommentera.
Jag är dödstrött på kommentarer av typen " haha det ser väl alla att hon är man, man kan aldrig ha sådär små bröst och sådär kantigt ansikte om man är kvinna" . (Faktum är att man kan se ut lite hur som helst om man är kvinna- eller man, det finns liksom några miljarder utseende att välja på av varje sort. Om en man har stora bröst och runt ansikte är det troligare att jag tror att han är överviktig än kvinna, men visst nästa gång kanske man ska börja undra, hmmm är det kanske en kvinna trots allt. Sådär stora bröst kan man faktiskt inte ha om man är man)

Musiken är bra och rösten är faktiskt väldigt bra, kvinna eller man.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback