Circle of life

Gick en sväng till cubus och fick se det här linnet:


Tycker att det var lite lustigt att jag ville ha det så mycket. För det första är det gult (= får mig att se likblek ut) och sen är det verkligen inte något speciellt. Ett linne, en giraff, passar typ att ha till stranden och sånt.
Men jag tyckte ändå att det liksom kallade på mig lite sådär, en giraff. Måste vara det som gjorde det.
ett av mina öknamn när jag var yngre var giraffen, tillsammans med andra fyndiga namn som flaggstången, syster biff o.s.v. de flesta hade iaf att göra med längden (och några med min stora näsa).
Det kanske är ett tecken på att jag kommit över högstadiekorridorernas glåpord.

Jag vill fan i mej ha det där girafflinnet om det så ska kosta mig 149,50. Är det sånt här som kallas återvinning?


Kommentarer
Postat av: Syster Biff

Tur att vi var två om öknamnen iaf:)

Postat av: Jennie

Jajamen, tur det, delad...är dubbel ..... tänkte skriva glädje men det blir ju fel.

2010-05-26 @ 21:59:19
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback