You're out

Är körslaget det viktigaste som finns här i världen? Ska den som gjorde ett misstag med röstningsresultaet få kicken med en gång från tv4 för att han gjorde....just det ja...ETT misstag.
Nu vet jag inte riktigt hur mycket Aftonbladet har förstorat upp det här men om
Ralf verkligen menar att han tycker att den stackars människan som gjorde fel ska få sparken så är det lite smått sjukt tycker jag.
Liksom....oj...jag blev lite bortgjord i något plojprogram i TV. Vems fel är det? Den människan ska vi genast sparka ut på gatan, skit i om han har familj och hus och allt annat som kräver jobb och stålar. Han har faktiskt gjort ett misstag och hade han jobbat i USA så hade han jobbat på McD nu och ... ... ... ... .... Tur att han inte jobbar i USA då, tur att det här är Sverige och att inte TV4 sparkar någon bara för att en stackars utröstad rockstjärna har fått hybris.

Det är klart att det är klantigt att inte kolla resultaten ordentligt vems felet nu än är. Men ALLA kan göra misstag på jobbet. Det är ju bara otur att man råkar göra ett misstag när halva Sverige tittar på. TV4-människan kanske är kung på jobbet alla andra dagar. Och nej...jag har inte sett programmet så jag vet inte exakt förnedrande det var för lille Ralf att först tro att han klarat sig vidare för att i nästa sekund få sina drömmar om en prestigefylld vinst i Körslaget 2010 totalt krossade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback