Sälen

Underbara dagar med strålande sol och fantastisk skidåkning i både Lindvallen, Stöten och Trysil.




Johan åkte efter mig och filmade med kameran därav kvalitén också. Jag har väl inte världens finaste skidåkningsstil, lite kutryggig sådär men jag har blivit bättre och den här gången tyckte jag åkte riktigt bra. Finns inte mycket som är bättre än att susa nedför backarna, speciellt inte när det är klarblå himmel och sol även om det här åket var på den lite mer skuggiga sidan.


Här är vi i Trysil/Norge och vädret var självklart fantastiskt. Men skidmask hade vi ändå på oss då det var ganska kallt även om solen värmde efter lunch. Men på lunchen och i liften passade vi på att sola våra likbleka nunor lite. Det märks att det börjar bli vår för nu känns det när solen ligger på.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback