Not so bad

Pissdagen jag hade för några veckor sedan var nog inte så himla dålig trots allt.
Jag hade ställt in mig på att få U på tentan då jag tyckte den var rätt svår, det i kombination med lite föör lite plugg. Men tydligen lyckades jag på något sätt skrapa ihop 31,5 p ( G =30) och klarade mig över den magiska gränsen. Det var ju på det berömda håret men skit samma det var G. Så himla härligt.

Nu måste jag börja satsa på nästa som är i slutet av maj. Ska tjuva en plats på högskolans bibliotek de kommanade veckorna så ska jag nog kunna klara av den också. Jag betalar faktiskt skatt i Skövde och bidrar därmed till bilioteket. Tydligen så har jag också betalat in för mycket skatt så stålar tillbaka innan midsommar räknar jag med. Strålande tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback