Fredagsvin

I Sälen dricks det av tradition mycket vin. Det blir vin när man kommer från backen, vin till maten och vin innan man går och lägger sig. Jag dricker så lite alkohol annars så det kan få vara värt det att synda med lite för mycket vin några dagar. Denna gången hade Johans syster tagit med sig en box Allegro. Det är det godaste vinet jag druckit på mycket, mycket länge. Kanske det godaste vinet jag druckit någonsin. Så om ni ska köpa en flarra eller box att ha till helgen så kan detta varmt rekommenderas.



Snygg förpackning är det också. För mig blir det inget vin alls i helgen, inte ens till Mello då Flames och jag spelar DM i Töreboda på söndagen. Jag har hört att vin och sport inte bör kombineras.

Lite musik för att komma i stämning
 



P.S. det är väldigt snyggt och prydligt och städat hemma hos mig nu. Ingen smutsig spis så långt ögat kan nå D.S


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ska också ha en vit helg! Det svider lite när jag säger det, det sker ju typ en helg om året. Men nu så!=)

Postat av: Jennie

what?? Nu när det är mello och allt, det trodde jag inte om dig ;). Men nästa helg tycker jag att du ska testa det här gudomliga vinet.

2010-03-12 @ 22:32:48
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback