snorig men glad

Jag undrar hur det står till med mitt minne egentligen?
Jag ringde fel förut. Jag skulle ringa till Johan men råkade ringa till min egen mobil (från hemtelefonen).
cirka fem minuter senare tittar jag på min mobil " åh, ett missat samtal, vem kan det vara ifrån?" tänker jag och klickar glatt vidare för att få se vem det är som ha ringt. Den som har ringt är "HEM".
Fem minuter (jag tor i själva verket att det var kortare, jag skriver bara fem för att inte låta lika korkad även om det inte räddar mig)! Det är vid sådana tillfällen som man är glad att man är ensam hemma.

Men det kanske är så det blir när det känns som om hela huvudet är fullt med snor.

Annars är jag glad ändå för jag vet vad jag ska göra till hösten.
Jag ska umgås med och analysera fettceller. Det ska bli superspännande även om jag är totalt livrädd för det här med examensarbetet. Jag menar, jag kan ju ingenting om sånt här (jo, det är klart att jag kan lite men ändå), och nu ska man helt plötsligt göra saker själv (med hjälp av min handledare naturligtvis). Sedan ska man skriva en hel rapport på engelska, och ha referenser som inte ska bestå av böcker utan av originalartiklar.  Jag är supernervös men ändå förväntansfull, jag ska fixa, fixa, fixa det här om det så ska kosta mig hela min fritid.





Kommentarer
Postat av: Maritha

Låter härligt det där med att umgås med och analysera fettceller! Du kommer att klara det galant, det hyser jag inga som helst tvivel om!

Postat av: Jennie

Jo, det blir nog spännande om inte annat. Förhoppningsvis får man ett användbart resultat också. Tror iofs också att jag kommer klara det (nästan alla andra gör ju det så varför inte jag) men det är sjukt nervöst ändå.

2010-06-08 @ 12:00:38
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback