Fys

På torsdag är det meningen att vi ska ha fysträning med laget, den första för i år (bättre sent än aldrig). Och jag har ju verkligen sett fram emot det, det har jag. Det är någonting med det där att plågas i grupp - det tilltalar mig och tävlingsinstinkten får en att ta i lite extra.
Men nu har jag ju alltså varit dunderförkyld och det halsonda har inte gått över än, eller snarare kommit tillbaka.
Så himla typiskt.
Jag kommer nästan säkert gå dit, men frågan är om man kan prestera någonting alls?
Hatar att vara sjuk, hatar att inte kunna träna någonting alls.





Mina kära asics är i stort sett oanvända i år :(. Först var det för kallt och snöigt och halt för att springa, sen var det lathet och nu är det sjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback