spejs

Den som valde tapeterna i vårt datarum borde ha spöstraff. De är så himla fula och äkcligt orange så att jag har svårt att titta på dem. Och det måste jag ju....ofta.
Har varken pengar eller ork för att måla om här inne även om det skulle ta ett par-tre dagar högst.
Nu har vi alla fall plockat i ordning och jag har försökt dekorera min hörna så gått det går.
Tror jag ska sätta upp några små korgar som man kan ha grejer i eller några fotografier. Fast förvaring låter bättre. Nu skulle jag till och med kunna sitta här och plugga, vilket jag inte har kunnat ....well någonsin.







Kommentarer
Postat av: Maritha

Tjusigt, ser mycket seriöst ut... Förutom den orangea färgen, då... Men den muntrar upp, man blir glad av den, tänk solsken :)

Postat av: Jennie

Jag tänker morotsspya men du har rätt solsken är att föredra =)

2010-08-07 @ 23:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback