Rensa

Jag hade en papperskasse full med viktiga papper som jag inte riktigt orkat ta tag i men idag var det dags.
Om jag inte sätter in ekonomipapper med mera i den extremt viktiga ekonomipärmen på direkten så spårar det snart ut. Då slänger jag alla papper i en kasse eller något, stuvar in den under sängen och låtsas som det regnar tills den dagen jag inte kan ignorera den längre. Det är väldigt ångestframkallande att låta deklarationspapprena ligga ihopknycklande under sängen. I pärm ska de vara.

Sen kan man ju fråga sig hur viktigt det är att spara en faktura från fujifilm från 2008? Men den åker in i pärmen den med.




Nu ska jag tillbringa den närmsta timmen med att slå hål i papper. Varför är inte alla jäkla viktiga ekonomipapper redan hålade så man bara kunde sätta in dem i pärmen. Skulle spara massa värdefull tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback