Lidl

Idag var jag inne på Rusta och köpte lite WC-rengöring, diskmaskinstabletter och annat skoj som man kan hitta där. Rusta är ändå okej, snyggt är det inte men finns ändå lite småpyssel att titta på som är rätt sköj.
För några veckor var jag inne på LIDL. Fråga mig inte varför, det bara blev så.
Att gå in på Lidl är att dö en smula. Det finns ingen glädje inne på Lidl, allt är deprimerande. Det hjälper inte att Lidls logga är oerhört färggrann och "rolig". Nästa gång jag får för mig att gå in på lidl hoppas jag att det förblir i tanken. Jag hittade varor för ungefär 30 kronor, so not worth it.

Att gå in på lidl är att dö en smula, sanna mina ord.



Kommentarer
Postat av: Maritha

Det är SÅ sant som det är sagt! Men deras TV-reklam är lite roligt i alla fall: "Men vi har lyxat till det lite, och öppnat kartongerna också"

Postat av: Jennie

Jo lyx och lidl i samma mening är ungefär som bajs och gourmetmiddag =)

2010-07-10 @ 18:53:07
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback