Dagens tips*



Om man som jag får nästintill panik när man inser att man har blivit äldre och börjar få kråksparkar runt ögonen och fattar att solens strålar knappast gör saken bättre (solbränna = motorväg till rynkstaden) så rekommenderar jag verkligen Eucerins solkräm för ansiktet. Skit i att alla Eucerins produkter är snordyra (värt priset) och att spf är 50. Man kan ju sola med mildare faktor någon gång även om jag tycker att man får färg även med solfaktor 50. Den här krämen har också den goda smaken att vara mattande. Med vanlig solkräm blir ser man ju ut som en oljig gris i ansiktet, inte med den här. Den går till och med att ha under smink och puder utan problem om man skulle vilja det. Dessutom verkar den hyffsad dryg.
Jag är i alla fall super,supernöjd....och min rynkpanik har lättat något även om man säkert inte kan ligga och sola i fyra timmar utan att riskera rynkor även med solfaktor 50 men det är ju skönt att sola och bada i flera timmar och 50 måste ju vara bättre än 25.


* OBS! Dagens tips presenteras INTE i samarbete med Eucerin, jag har själv halat upp plånboken, min blogg är waaay tooo oläst för att få några gratisprodukter. Den är inte ens ett embryo till att få några gratisprodukter. Alltså mycket pålitlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback