Lunchhimlen

Jag har ätit den bästa lunchen jag någonsin har ätit i hela mitt liv och allt för ynka 75 spänn.
Åkte till gbg idag för att lyssna på min goda väns ex-jobbsredovisning. Efteråt käkade jag och en annan god vän lunch på lunchen.nu. Jag blev ärligt talat chockad av att kliva in där.
Fyra olika rätter att välja mellan, massa tillbehör, ett enorm grönsaksbord, supergott bröd, färsk frukt (melon m.m.) och som grädde på moset pannkakor med björnbärssylt och grädde. Givetvis kaffe efteråt och minrelvatten till maten som INGICK! Allt som buffé så man fick plocka precis som man ville
Jag var i lunchhimlen. Varför fanns inte detta när jag gick på medicinarberget för? Eller det kanske var tur det, skulle blivit ruinerad även om det bara kostade 75 spänn.

lunchen.nu finns på medicinaregatan 8A (i närheten av sahlgrenska) och nu undrar jag bara: Hur ska jag någonsin bli nöjd med en lunch ever igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback