2010

Gott nytt år!



Bortse gärna från soppåsen på bilden bakom mina ben.

Jag inser att det redan är fjärde januari men eftersom ledigheterna tog slut igår så är det först nu mitt nya liv ska börja. Eller nya och nya det är ju självklart det gamla vanliga men några nyårslöften har jag i alla fall tänkt på:

* Jag ska äta mindre godis för jag börjar bli rädd för att få diabetes så mycket som jag moffar i mig

* Laga mer mat, vanlig mat, behöver inte alls vara något supernyttigt

* Styrketräna mera och börja stretcha (är snart stel som en jäkla pinne)



För övrigt kan jag konstatera att det kanske inte alls var en sån jäkla bra idé att stanna uppe hela natten för att se på en ynka juniorvmhockeysemifinalmatch. Med tanke på att det blev förlust så var det faktiskt en jäkla skitdålig idé. Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska vända dygnet rätt igen. Ska jag försöka dygna eller är rätt taktik att sova några timmar med risk för att det blir alldeles för många och ingen insomning ikväll?
Och pga av sömnbristen tar jag inget ansvar över vad jag skriver...inte alls faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, vad fin du är Jennie-Baby!

Postat av: Jennie

thanks =)

2010-01-05 @ 07:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback